Wyższa Szkoła Biznesu, Mediów i Reklamy

Jak uczymy?

Oryginalna & odważna koncepcja studiów

Oryginalna i odważna koncepcja studiówWyższa Szkoła Biznesu, Mediów i Reklamy to uczelnia powstała na bazie ponad ćwierćwiecza doświadczeń i obserwacji dotyczących dynamicznie zmieniającego się rynku edukacyjnego w Polsce i na świecie. Szczególnie w zakresie komunikacji, kreatywności, twórczości artystycznej i działalności gospodarczej.

Rozwój nowych technologii wpływający na całe społeczeństwa, zwłaszcza w obszarze komunikacji, wyraźnie rzutuje na rozumienie mediów, reklamy i funkcjonowanie zglobalizowanej gospodarki. Odpowiadając na te zmiany, pragniemy kształcić w duchu praktycznych kompetencji i otwartości na współczesne wyzwania rynku pracy oraz potrzebę ciągłego rozwoju profesjonalnych umiejętności i warsztatu z pogranicza sztuki, technologii i biznesu.

Przemyślany, nowatorski, w dużej mierze eksperymentalny i interdyscyplinarny program studiów, profesjonalne zaplecze dydaktyczne, doświadczona, sprawdzona kadra praktyków z dorobkiem własnym oraz różnorodna oferta zajęć, umożliwiająca stworzenie interesującego, oryginalnego portfolio - to główne filary naszej działalności. Na nich właśnie wspieramy proces przygotowania przyszłych kadr specjalistów gotowych z powodzeniem podejmować wyzwania XXI wieku i osiągające sukces na rynku pracy.

Czym się zajmujemy?

Interdyscyplinarność & praktyczność zainteresowań

Interdyscyplinarność i praktyczność zainteresowańWyższa Szkoła Biznesu, Mediów i Reklamy to uczelnia łącząca zainteresowania z obszarów dziennikarstwa, nauk społecznych i szeroko rozumianej komunikacji marketingowej. Ale wzbogacone także o elementy kultury, twórczości artystycznej i sztuki.

Nasi Studenci zdobywają wiedzę i kompetencje z obszaru animacji, projektowania graficznego, publikacji multimedialnych, produkcji i realizacji filmowej, marketingu, public relations i technik fotograficznych. Obok praktycznych zajęć i warsztatów, w naszym programie nauczania ważną rolę ogrywają zajęcia poświęcone funkcjonowaniu rynku mediów, reklamy, ich aspekty prawne oraz praktyczne zastosowania etyki zawodowej.

Teoretyczna podbudowa pozwala bardziej świadomie i efektywnie wykorzystywać praktyczne umiejętności i tworzyć profesjonalne projekty stanowiące portfolio studentów.

Ważną częścią naszej działalności stanowi także promocja naszych studentów oraz ich dalszy rozwój zawodowy. W tym celu organizujemy bogaty program eventów, wystaw i praktyk zawodowych realnie pomagając im stawiać pierwsze kroki w pracy agencyjnej, freelancingu oraz zbierać pierwsze doświadczenia we własnych firmach i innych organizacjach użyteczności publicznej. Jesteśmy także gorącymi zwolennikami rozwoju przedsiębiorczości naszych podopiecznych, stąd chętnie angażujemy się w inicjatywy związane z startupami i aktywnym zarządzaniem własna kariera zawodową.

Co nas wyróżnia?

Pragmatyczne & efektywne podejście do studiowania

Pragmatyczne i efektywne podejście do studiowaniaStudenci Wyższej Szkoły Biznesu, Mediów i reklamy już od pierwszego semestru realizują zajęcia specjalizacyjne i uczestniczą w praktycznych warsztatach. Pod okiem praktyków szlifują swoje talenty i predyspozycje oraz stawiają pierwsze kroki na drodze do zawodowego, często także artystycznego sukcesu.

Kamera, aparat fotograficzny czy tablet graficzny to równie ważne narzędzia pracy co notatki czy podręcznik. Dlatego uczelnia dysponuje własną agencją reklamową, studiem filmowym i fotograficznym oraz wypożyczalnią sprzętu foto/wideo. Dzięki temu nasi Studenci już na starcie zyskują doświadczenie dające im przewagę na rynku pracy nastawionym na zatrudnianie absolwentów o praktycznych umiejętnościach i ciekawym portfolio.

Wspomaga ich w tym nasza kadra składająca się zarówno z doświadczonych akademików, jak również z młodych, dynamicznych praktyków, będących na bieżąco z najnowszymi trendami i rozwiązaniami ze swoich dziedzin. Czyni to nasz program nowoczesnym i praktycznym, nieustannie dostosowującym się do zmieniających się warunków, a umiejętności zdobywane przez studentów osadzone zostają w ramach branżowej wiedzy i akademickich standardów. To progresywne podejście wyróżnia nie tylko nas jako uczelnię ale przede wszystkim stanowi idealne rozwiązanie dla osób poszukujących kompleksowej i profesjonalnej oferty edukacyjnej.

Dlaczego warto nas wybrać?

Kompetencja & przewaga na rynku pracy

Kompetencja i przewaga na rynku pracyUnikalny, autorski program nauczania w Wyższej Szkole Biznesu, Mediów i Reklamy pozwala łączyć dziennikarskie wykształcenie ze specjalistycznymi kompetencjami z zakresu filmu, grafiki, reklamy i fotografii, akademicką wiedzę z praktycznymi umiejętnościami, naukę z pasją.

Potwierdzeniem zdobytych kwalifikacji nie jest jedynie dyplom. Głównym świadectwem włożonej w naukę pracy jest portfolio naszych studentów budowane w toku studiów już od I roku – filmowe etiudy, grafiki i fotografie, projekty reklam i realizacje multimedialne. Doceniając włożony w nie wysiłek, z dumą prezentujemy dokonania naszych podopiecznych w czasie otwartych pokazów i wystaw budując w nich tym samym zasadne, wysokie poczucie własnej wartości jako świadomych twórców.

Różnorodność i praktyczny charakter zajęć dają na starcie przewagę naszym absolwentom pozwalając pewnie odnajdywać się w branży komunikacji marketingowej, mediach, a także w świecie kultury i sztuki. Świadomie kształtując swoją ścieżkę kariery wkraczają na rynek pracy bez kompleksów, są gotowi podejmować ambitne wyzwania i osiągać sukcesy łącząc sukces zawodowy z rozwojem swoich talentów, pasji i zainteresowań.

Warto zobaczyć:

Oceń:

Wyższa Szkoła Biznesu, Mediów i Reklamy

  • Aktualnie 4.98/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ocena: 5.0/5 (1926 głosów)